Referenties
Annemarij komt binnen en organiseert de boel op efficiënte en daadkrachtige manier. Haar aanpak is recht door zee en ze helpt anderen shinen. Zij heeft ons in korte tijd enorm geholpen in het neerzetten van de backoffice van Be an Engineer. Ik kan niet anders dan haar van harte aanbevelen als je in jouw project of organisatie een enthousiaste doener zoekt die je helpt bij een schaal of professionaliseringsvraag.
Tanja Hulst, Program Manager Be an Engineer
Annemarij heeft ons kleine team negen maanden versterkt als interim office manager. Het was ons direct bij binnenkomst duidelijk dat Annemarij een ervaren kracht is die zelfstandig werkt en proactief allerlei zaken oppakt. Ze behoudt daarbij steeds het overzicht en houdt de vaart erin. Daarnaast is ze een warme, enthousiaste en ontzettend attente collega die zich interesseert voor anderen in het team en voor de missie van onze organisatie – heel fijn om mee samen te werken!
Alinda Vermeer, Directeur Stichting Limelight Foundation
Bedankt Annemarij voor de uitstekende en leuke samenwerking bij de organisatie van het jaarlijkse Canon Europa Kick Off-evenement. Je ervaring met het organiseren van evenementen en je enthousiasme maakten het een geweldige ervaring voor alle aanwezige collega’s en mijzelf!
Inge Hazewinkel, Senior Manager Strategic Communications, Canon Europe N.V.
Ik heb veel secretaresses ‘versleten’ in mijn 25 jaar werkervaring, maar zo’n topper als Annemarij kom je zelden tegen. Met haar positieve, nuchtere en goedlachse houding brengt ze een energieke flow in de organisatie. Annemarij is proactief, snel, pragmatisch en denkt (en doet) altijd een paar stappen vooruit. Voordat je het zelf hebt bedacht, is het al geregeld en opgelost. Annemarij is direct in haar communicatie, wat de lintjes helder en kort maakt. Ik hou daarvan. Ze is professioneel en weet op de juiste momenten in te stappen of zich juist bescheiden op te stellen. Heerlijk om met haar samen te werken en als bestuurder ‘ontzorgd’ te worden!
Esselien de Leeuw, Bestuurder Stichting MEE Dichtbij
Annemarij stond vanaf dag 1 erachter dat ze zo snel als mogelijk de materie en de organisatie wilde kennen. En dat deed zo ook! Ze beet zich erin vast en hierdoor kon ze ons als directieteam maximaal ondersteunen. Niks was haar te veel. Complex agendabeheer, deelname aan projectteams, notuleren en assisteren bij management vergaderingen, events organiseren, geschenken regelen, reizen boeken. Deadlines bewaakte ze bijzonder goed. Daagde mij als directeur uit, ondersteunt, maar er was ook tijd voor het intermenselijke. Serieus wanneer het moet, humor wanneer het kon. Annemarij heeft een mooie basis aangebracht en vervolgens een hele warme overdracht gedaan aan onze nieuwe management assistent. Met een glimlach en dankbaarheid kijken we terug op de samenwerking!
Wanda van ’t Veer, Directeur-Eigenaar, Hazet
Wat hebben we fijn samengewerkt Annemarij! Ontzettend bedankt voor je consistent tomeloze en accurate inzet op de uitvoering van alle knettergekke ideeën en plannen die wij bedachten, soms ook nog gedurende het proces van uitvoering. Ook bedankt voor je geduld met ons als we halverwege toch weer dingen wilden veranderen omdat wij meenden dat het daardoor nog beter zou worden. Mede dankzij jou is dit event een weergaloos en onnavolgbaar succes geworden.
Ed van Meeuwsen, Marketing Manager, FWG Progressional People
I really have enjoyed working with Annemarij – looking at the projects we supported together, I can say that she is focused on achieving business goals and ensuring our customers have positive experience with Canon. Full of optimisim & very helpful – an absolute pleasure to work with!
Ewelina Ruminska, CPS Events & Loan Stock Manager, Canon EMEA
Met Annemarij als personal assistant heb je een rechterhand die punctueel en pro-actief alle acties opvolgt. Ze is een kei in het organiseren van activiteiten en events en weet rustig vele ballen tegelijkertijd hoog te houden. Een eerlijke, directe en betrouwbare kracht die zich ook bescheiden kan opstellen. Ze neemt waar mogelijk initiatief en probeert anderen daarbij te betrekken. Ze is geïnteresseerd in collega’s en heeft oog voor haar omgeving. Ze is duidelijk in staat om gerichte en opbouwende feedback te geven, ook op management niveau. Met Annemarij heb je niet alleen een heel goede assistente, maar ook een sparring partner. Ik kijk met een zeer goed gevoel terug op onze samenwerking bij Canon Nederland N.V.
Jan-Ton Prinsze, Senior Vice-President Business Operations, Canon Europe N.V.
Wij hebben vele mooie projecten mogen realiseren voor Canon Nederland, waarbij Annemarij altijd mijn voornaamste aanspreekpunt is geweest. Ik zou haar willen omschrijven als daadkrachtig, duidelijk, gestructureerd en tegelijkertijd vriendelijk en kalm. Ruim 15 jaar heb ik met heel veel plezier samengewerkt met Annemarij.
Patrick Steen, Commercieel Directeur, www.buckdesign.nl
Wij verzorgen al meer als 20 jaar ontwerp en productie van marketing- en POS materialen voor Canon Nederland, waarvan vele samen met Annemarij. Je kunt met een gerust hart een project uit handen geven aan Annemarij. Ze denkt mee, zorgt dat de input op tijd is aangeleverd en reageert snel zodat voor iedereen de deadlines haalbaar zijn. Het is fijn samenwerken, to the point maar met een persoonlijke touch.
Sandra van Wingerden, Eigenaar, www.burovanerkelens.nl
Het succes van een event staat of valt met de passie en het enthousiasme van de initiatiefnemer. Het enthousiasme van Annemarij Koekkoek, die de belangen van Canon behartigde, heb ik vanuit Professional Imaging als zeer positief ervaren. Inzet, kennis van zaken en grondige voorbereidingen zijn de bouwstenen voor een succes. Door haar aanpak creëerde zij hiermee grote sympathie en flexibiliteit bij ons als organisatie.
Peter Duringhof, Directeur-Eigenaar, www.professionalimaging.nl
Koekkoek Services • Veen Wetering 16, 1509 KE Zaandam • 06 – 113 44 025 • info@koekkoekservices.nl
Algemene voorwaarden – Privacy statement – Disclaimer